مدیرکمیته امداد تفرش: خیران تفرش بیش از ۴ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کردند

پایگاه خبری تفرش:

کمیته امداد

 مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش گفت: خیران تفرش در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۴ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

قاسم مقدم در‌گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به اینکه خیران در راستای ارائه خدمات به مددجویان این نهاد تاکنون گام‌های تاثیرگذاری را برداشته‌اند و توانسته‌اند مشکلات این بخش را مرتفع کنند اظهار کرد: این کمک ها توسط خیران به 2 صورت نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد داده در راستای کمک به نیازمندان ارائه می شود.

وی افزود: این کمک‌ها شامل فطریه، کفاره، زکات، حج فقرا، جهیزیه، ایتام، طرح برکت بوده که این وجوه به افراد نیازمند و مددجویان این بخش در راستای رفع مشکلات این افراد داده می شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) تفرش تصریح کرد: محور اصلی فعالیت‌های این نهاد مردم بوده و  این نهاد به این سبب نسبت به نهادهای دیگر برتری دارد که یک نهاد مردمی است و براساس منویات مقام معظم رهبری دارای جایگاه ویژه ای است.

مقدم با اشاره به اینکه وحدت مردم یکی از ارکان و پایه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده گفت: خدمت در این نهاد باید با خلوص نیت و بدون تزویر و ریا باشد و مردم و خیران نیز در راستای موازین اسلامی به نیازمندان کمک کنند.

وی افزود: این نهاد با استفاده ازظرفیت‌های‌موجود در تشکل‌های مردمی‌و خیران برای شناسایی و خدمت رسانی بهتر به نیازمندان استفاده می‌کند و تاکنون در تحقق این مهم به خوبی گام برداشته است.

مدیرکمیته امدادامام خمینی(ره) تفرش با اشاره به این‌که کمک‌کردن به نیازمندان باید در بین مردم فرهنگ‌سازی شود گفت: در راستای هفته فرهنگی درتفرش باید تلاش شود با همکاری مسئولان، مردم و خیران مشکلات خانواده های نیازمند برطرف شود.

مقدم با اشاره به اینکه خداوند تکالیف اجتماعی را بر عهده ما نهاده که کمک به نیازمندان نیز مهم بوده گفت: مردم و نظام اسلامی نبایند نسبت به این مهم بی توجه باشند و باید آبروی نیازمندان نیز در این کمک ها محفوظ بماند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:13 | نویسنده : میثم اله وردی |